Cooking Simulator — ідеальна проста гра для початківця в Roblox Studio, бо ти зможеш навчитися:
-
працювати з колекцією об’єктів (інгредієнти),
-
робити взаємодію (взяти предмет → покласти на стіл),
-
створювати UI для рецептів.
Я розпишу план покроково, щоб ти міг зробити перший прототип за 1 вечір.
🔧 1. Підготовка сцени
Створюємо локацію
-
Зроби невелику кухню:
-
Стіл (Part, Anchored = true).
-
Каструля (MeshPart або простий Part, щоб гравець кладе туди інгредієнти).
-
Інгредієнти: наприклад,
Tomato
,Cheese
,Bread
.
-
🖱 2. Збір інгредієнтів
Крок 1: додаємо ProximityPrompt
-
На кожен інгредієнт встав ProximityPrompt:
-
ActionText = "Взяти"
-
ObjectText = "Помідор" (для кожного інгредієнта свій текст).
-
HoldDuration = 0 (щоб не треба було утримувати).
-
Крок 2: скрипт для збору інгредієнтів
Встав Script у кожен інгредієнт:
Тепер гравець може "взяти" предмет і носити його як Tool.
🍲 3. Готування в каструлі
Крок 1: створюємо каструлю
-
Створи Part → назви
Pot
. -
Додай TouchInterest (він з’явиться автоматично при використанні
Touched
).
Крок 2: скрипт у каструлі
Встав Script у Pot
:
Тепер гравець може носити інгредієнти й кидати їх у каструлю — якщо рецепт правильний, каструля змінює колір на зелений.
🖼 4. UI для рецептів (необов’язково, але красиво)
-
У StarterGui створи ScreenGui → всередині TextLabel.
-
Напиши "Рецепт: Tomato + Cheese".
-
Додай LocalScript, щоб при приготуванні рецепт зникав або змінювався на інший.
✨ 5. Ідеї для розвитку гри
-
Додати таймер (готувати за час).
-
Додати замовлення NPC (випадковий рецепт, який треба приготувати).
-
Додати очки/гроші за правильні рецепти.
-
Зробити кілька каструль (гравці готують одночасно).
-
Додати анімацію кипіння (ParticleEmitter з парою).