Cooking Simulator

Cooking Simulator — ідеальна проста гра для початківця в Roblox Studio, бо ти зможеш навчитися:

  • працювати з колекцією об’єктів (інгредієнти),

  • робити взаємодію (взяти предмет → покласти на стіл),

  • створювати UI для рецептів.

Я розпишу план покроково, щоб ти міг зробити перший прототип за 1 вечір.


🔧 1. Підготовка сцени

Створюємо локацію

  • Зроби невелику кухню:

    • Стіл (Part, Anchored = true).

    • Каструля (MeshPart або простий Part, щоб гравець кладе туди інгредієнти).

    • Інгредієнти: наприклад, Tomato, Cheese, Bread.


🖱 2. Збір інгредієнтів

Крок 1: додаємо ProximityPrompt

  1. На кожен інгредієнт встав ProximityPrompt:

    • ActionText = "Взяти"

    • ObjectText = "Помідор" (для кожного інгредієнта свій текст).

    • HoldDuration = 0 (щоб не треба було утримувати).

Крок 2: скрипт для збору інгредієнтів

Встав Script у кожен інгредієнт:

local prompt = script.Parent:WaitForChild("ProximityPrompt") local Players = game:GetService("Players") prompt.Triggered:Connect(function(player) -- Клонуємо інгредієнт як Tool і додаємо у Backpack local tool = Instance.new("Tool") tool.Name = script.Parent.Name tool.RequiresHandle = false tool.Parent = player.Backpack -- Прибираємо інгредієнт з карти script.Parent:Destroy() end)

Тепер гравець може "взяти" предмет і носити його як Tool.


🍲 3. Готування в каструлі

Крок 1: створюємо каструлю

  • Створи Part → назви Pot.

  • Додай TouchInterest (він з’явиться автоматично при використанні Touched).

Крок 2: скрипт у каструлі

Встав Script у Pot:

local pot = script.Parent local correctRecipe = {"Tomato", "Cheese"} -- Рецепт: Помідор + Сир local addedIngredients = {} pot.Touched:Connect(function(hit) local character = hit.Parent local player = game.Players:GetPlayerFromCharacter(character) if player then -- Перевіряємо, що гравець тримає Tool local tool = character:FindFirstChildOfClass("Tool") if tool then table.insert(addedIngredients, tool.Name) tool:Destroy() -- Видаляємо Tool з рук print("Додано інгредієнт:", tool.Name) -- Перевірка рецепту if #addedIngredients == #correctRecipe then local success = true for _, ingredient in ipairs(correctRecipe) do if not table.find(addedIngredients, ingredient) then success = false break end end if success then print("✅ Рецепт готовий! Вітаю!") pot.BrickColor = BrickColor.Green() -- Візуальний ефект else print("❌ Неправильний рецепт!") pot.BrickColor = BrickColor.Red() end addedIngredients = {} -- Очищаємо каструлю end end end end)

Тепер гравець може носити інгредієнти й кидати їх у каструлю — якщо рецепт правильний, каструля змінює колір на зелений.


🖼 4. UI для рецептів (необов’язково, але красиво)

  1. У StarterGui створи ScreenGui → всередині TextLabel.

  2. Напиши "Рецепт: Tomato + Cheese".

  3. Додай LocalScript, щоб при приготуванні рецепт зникав або змінювався на інший.


✨ 5. Ідеї для розвитку гри

  • Додати таймер (готувати за час).

  • Додати замовлення NPC (випадковий рецепт, який треба приготувати).

  • Додати очки/гроші за правильні рецепти.

  • Зробити кілька каструль (гравці готують одночасно).

  • Додати анімацію кипіння (ParticleEmitter з парою).