Створення платформи продажу
Гравці продаватимуть свої предмети, виходячи на платформу, яка дає їм золото за кожен предмет у сумці.
Платформа може бути будь-якою частиною та включатиме скрипт, який обробляє продажі.
Створіть новий Part під назвою SellPlatform. Налаштуйте його відповідно до теми вашого досвіду.
У SellPlatform створіть новий сценарій під назвою SellScript і додайте коментар.

Кодування нової функції продажу
-- Sells all a player's items and gives them gold
local sellPart = script.Parent
local Players = game:GetService("Players")
local function sellItems(playerItems, playerGold)
local totalSell = playerItems.Value * 100
playerGold.Value += totalSell
playerItems.Value = 0
end
local function onTouch (partTouched)
local character = partTouched.Parent
local player = Players:GetPlayerFromCharacter(character)
if player then
-- Gets the player's leaderboard. Needed to get items and money
local playerStats = player:FindFirstChild("leaderstats")
if playerStats then
-- Gets the player's items and money
local playerItems = playerStats:FindFirstChild("Items")
local playerGold = playerStats:FindFirstChild("Gold")
print("A player touched sellPart")
if playerItems and playerGold then
sellItems(playerItems, playerGold)
end
end
end
end
sellPart.Touched:Connect(onTouch)
local sellPart = script.Parent
local Players = game:GetService("Players")
local function sellItems(playerItems, playerGold)
local totalSell = playerItems.Value * 100
playerGold.Value += totalSell
playerItems.Value = 0
end
local function onTouch (partTouched)
local character = partTouched.Parent
local player = Players:GetPlayerFromCharacter(character)
if player then
-- Gets the player's leaderboard. Needed to get items and money
local playerStats = player:FindFirstChild("leaderstats")
if playerStats then
-- Gets the player's items and money
local playerItems = playerStats:FindFirstChild("Items")
local playerGold = playerStats:FindFirstChild("Gold")
print("A player touched sellPart")
if playerItems and playerGold then
sellItems(playerItems, playerGold)
end
end
end
end
sellPart.Touched:Connect(onTouch)
Відтворіть свій проект; переконайтеся, що кожного разу, коли гравець стає на платформу, його золото збільшується, а предмети встановлюються на 0.