Проект пригодницької гри. Частина 2.

Створення платформи продажу


Гравці продаватимуть свої предмети, виходячи на платформу, яка дає їм золото за кожен предмет у сумці.

Платформа може бути будь-якою частиною та включатиме скрипт, який обробляє продажі.


Створіть новий Part під назвою SellPlatform. Налаштуйте його відповідно до теми вашого досвіду.

У SellPlatform створіть новий сценарій під назвою SellScript і додайте коментар.



Кодування нової функції продажу

-- Sells all a player's items and gives them gold
local sellPart = script.Parent

local Players = game:GetService("Players")

local function sellItems(playerItems, playerGold)
local totalSell = playerItems.Value * 100
playerGold.Value += totalSell
playerItems.Value = 0
end

local function onTouch (partTouched)
local character = partTouched.Parent
local player = Players:GetPlayerFromCharacter(character)
if player then
-- Gets the player's leaderboard. Needed to get items and money
local playerStats = player:FindFirstChild("leaderstats")

if playerStats then
-- Gets the player's items and money
local playerItems = playerStats:FindFirstChild("Items")
local playerGold = playerStats:FindFirstChild("Gold")

print("A player touched sellPart")

if playerItems and playerGold then
sellItems(playerItems, playerGold)
end

end
end
end

sellPart.Touched:Connect(onTouch)


Відтворіть свій проект; переконайтеся, що кожного разу, коли гравець стає на платформу, його золото збільшується, а предмети встановлюються на 0.