👨🍳 Cooking Simulator — ідеальна проста гра для початківця в Roblox Studio, бо ти зможеш навчитися:
-
працювати з колекцією об’єктів (інгредієнти),
-
робити взаємодію (взяти предмет → покласти на стіл),
-
створювати UI для рецептів.
Я розпишу план покроково, щоб ти міг зробити перший прототип за 1 вечір.
🔧 1. Підготовка сцени
Створюємо локацію
-
Зроби невелику кухню:
-
Стіл (Part, Anchored = true).
-
Каструля (MeshPart або простий Part, щоб гравець кладе туди інгредієнти).
-
Інгредієнти: наприклад,
Tomato
,Cheese
,Bread
.
-
🖱 2. Збір інгредієнтів
Крок 1: додаємо ProximityPrompt
-
На кожен інгредієнт встав ProximityPrompt:
-
ActionText = "Взяти"
-
ObjectText = "Помідор" (для кожного інгредієнта свій текст).
-
HoldDuration = 0 (щоб не треба було утримувати).
-
Крок 2: скрипт для збору інгредієнтів
Встав Script у кожен інгредієнт:
Тепер гравець може "взяти" предмет і носити його як Tool.
🍲 3. Готування в каструлі
Крок 1: створюємо каструлю
-
Створи Part → назви
Pot
. -
Додай TouchInterest (він з’явиться автоматично при використанні
Touched
).
Крок 2: скрипт у каструлі
Встав Script у Pot
:
Тепер гравець може носити інгредієнти й кидати їх у каструлю — якщо рецепт правильний, каструля змінює колір на зелений.
🖼 4. UI для рецептів
1. ModuleScript з рецептами
У ReplicatedStorage
→ створіть ModuleScript
з назвою Recipes
:
2. Серверний скрипт (в ServerScriptService)
Створіть RemoteEvent у ReplicatedStorage
→ назвіть NewOrder
.
3. LocalScript у GUI
У StarterGui
→ створіть ScreenGui → TextLabel + Frame для відображення замовлення.
У LocalScript
:
Як завершити систему:
-
Додати перевірку страви: коли гравець приносить страву клієнту → сервер перевіряє чи інгредієнти збігаються з рецептом.
-
Додати винагороду:
leaderstats.Cash.Value += 50
. -
Додати таймер на виконання замовлення.