Створювати і руйнувати
Дизайнери формують ігрове середовище, малюючи місцевість, розміщуючи реквізит і додаючи будівлі. Під час змагань вони гарантують, що карти збалансовані та справедливі для всіх гравців. Для цього завдання ви станете дизайнером і перетворите порожню стартову карту на місто, готове до знищення.
Проектування карти
Час відкрити Roblox Studio! Якщо потрібно, завантажте Studio та поверніться на цю сторінку, коли будете готові. Цей досвід використовуватиме шаблон «Створити та знищити», який можна завантажити нижче.
1. Відкрийте Roblox Studio та увійдіть в свій аккаунт.
2. Завантажте шаблон, натиснувши на посилання: Завантажити шаблон
У Roblox Studio у верхньому лівому куті натисніть «Файл» > «Відкрити з файлу» та виберіть завантажений файл.

Про шаблон
У цьому шаблоні художник-реквізит і кодер уже створили стартову карту, вам просто потрібно спроектувати місто. Ліворуч — острів, а праворуч — палітра об’єктів для використання. Таке налаштування дуже поширене в розробці ігор.

Симетричний дизайн карти
Один із методів, який використовують дизайнери рівнів, щоб гарантувати чесність карт для кількох гравців, полягає в створенні половини карти, а потім її дублюванні та обертанні для створення другої половини. Це називається симетричним дизайном, оскільки він ділить карту на дві рівні половини.
3. Побудуйте одну половину
Перемістіть SpawnLocations. Коли SpawnLocations завершено, настав час спроектувати місто. Проектування відбуватиметься за такими кроками:
Додайте будівлі великого та середнього розміру, кожна з яких дає різні бали при знищенні.

Будівлі
Розмістіть реквізит , щоб зробити місто візуально цікавішим.

Розфарбуйте місцевість, наприклад гори, річки та пагорби.

Рельєф місцевості
4. Перевірте карту
Щоб перевірити свою карту, як вона виглядатиме в грі, протестуйте її в Studio. Тестування гри – це процес проходження гри та переконання, що вона є веселою та без помилок.
Натисніть «Відтворити» . Ви почнете в лобі, а потім перенесетеся в місто.

Зачекайте, доки закінчиться 5-секундна перерва, щоб телепортуватися на створену вами карту. Бігайте і переконайтеся, що ви не пропустили плавучі будівлі, які потрібно полагодити. Перевірте досвід, утримуючи E , щоб знищити будівлі.

Натисніть кнопку «Зупинити» , щоб вийти з тесту. Якщо ви не зупините тестування, будь-які внесені зміни буде втрачено.

Завершіть місто
Коли перша половина міста буде готова, наступним кроком буде використання дубліката, щоб перетворити його на повну карту для 4 гравців. Навіть після того, як ви скопіювали першу половину, ви можете продовжувати вносити зміни в місто.
1. На вкладці «Модель» зіткнення мають бути вимкнені (не виділені). Через зіткнення карту буде важко переміщати та обертати.
2. Натисніть і перетягніть мишу, щоб вибрати всі будівлі, дороги та реквізит.
3. Дублюйте виділення, як і раніше.
Використовуйте інструменти «Переміщення» та «Обертання» , щоб змінити положення свого міста. Якщо це виглядає не так, просто скасуйте ( Ctrl + Z або ⌘ + Z ) і повторіть спробу.
Після копіювання та обертання міста ви можете додати або відкоригувати плитки, щоб половинки краще підходили одна до одної.
Змініть сценарій
Крім карти, інші аспекти Create and Destroy можна налаштувати за допомогою сценарію, контейнера для коду, який використовується для запуску досвіду. У цьому випадку ви зміните очки, які нараховуються за руйнування будівель.
У верхній частині Провідника , список усього, що включено до проекту, праворуч введіть GameSettings.

Двічі клацніть GameSettings , щоб відкрити редактор сценаріїв.

Вміст сценарію GameSettings
У сценарії ви побачите розділ із трьома різними значеннями балів, які надаються гравцям для великих будівель (HighPoints), середніх будівель (MediumPoints) і для реквізиту (LowPoints).
GameSettings.intermissionDuration = 10
GameSettings.roundDuration = 30
GameSettings.minimumPlayers = 1
GameSettings.transitionStart = 3
GameSettings.transitionEnd = 3
GameSettings.pointValues = {
-- Value types must match folder names to award points correctly
LowPoints = 0,
MediumPoints = 10,
HighPoints = 15,
}
Змініть значення балів
Даючи гравцям більше очок, ви можете ще більше отримувати задоволення від руйнування будівель.Шукайте рядок 11 у сценарії. Зробіть великі будівлі вартістю 150 очок, змінивши HighPoints = 15 на HighPoints = 150 . Обов’язково залишайте кому після числа.
GameSettings.pointValues = {
-- Value types must match folder names to award points correctly
LowPoints = 0,
MediumPoints = 10,
HighPoints = 150,
}
Спробуйте і подивіться, що зміниться. Запитайте себе, чи хочете ви, щоб гравці отримували більше очок за руйнування будівель середнього розміру. Ви також можете це змінити.

Якщо бажаєте, знайдіть час, щоб поекспериментувати зі змінами сценарію. Наприклад, зміна числа в GameSettings.roundDuration може зробити раунди швидшими або коротшими, залежно від того, скільки секунд ви вводите.
!!! Якщо після внесення змін у сценарій проект не працює належним чином, поверніться до редактора сценаріїв і скасуйте останню зміну.