Перейти до основного вмісту

Проект пригодницької гри. Частина 1.



Налаштування таблиці лідерів

Щоразу, коли гравця додають до досвіду, його потрібно буде додати до таблиці лідерів разом із кодом для відстеження індивідуальної статистики.

У провіднику в розділі ServerScriptService створіть новий сценарій під назвою PlayerSetup. У цьому скрипті видаліть рядок Hello World і напишіть описовий коментар.

Повний сценарій PlayerSetup

local Players = game:GetService("Players")

-- Creates a leaderboard that shows player variables
local function onPlayerJoin(player)
local leaderstats = Instance.new("Folder")
leaderstats.Name = "leaderstats"
leaderstats.Parent = player
local items = Instance.new("IntValue")
items.Name = "Items"
items.Value = 0
items.Parent = leaderstats
local spaces = Instance.new("IntValue")
spaces.Name = "Spaces"
spaces.Value = 2
spaces.Parent = leaderstats
end

-- Run onPlayerJoin when the PlayerAdded event fires
Players.PlayerAdded:Connect(onPlayerJoin)

Після створення таблиці лідерів гравцям потрібно щось збирати. Для цього вам потрібно створити тривимірний предмет, який гравці зможуть знайти у світі.

При бажанні скачайте кришталеву частину за цим посиланням. Щоб додати його, клацніть правою кнопкою миші на робочій області та виберіть «Вставити з файлу».

Якщо ви використовуєте власну частину, згрупуйте всі частини в модель . Один із способів зробити це — вибрати всі елементи, клацнути правою кнопкою миші на частині та вибрати «Групувати» . Це створює модель, яка організовує ваші частини.

Переконайтеся, що всі частини закріплені.

Щоб елементи не можна було зібрати, поки вони зникають, створіть BoolValue під назвою CanHarvest, щоб відстежувати його статус.

У властивостях CanHarvest поставте прапорець у полі «Значення». Якщо поставити прапорець у полі значення, логічне значення стає істинним, тобто гравці можуть збирати предмет.

Додавання інструменту

Щоб гравці могли використовувати початковий інструмент, завантажте та помістіть його в StarterPack.

Завантажте інструмент натиснувши на посилання.

У Провіднику в розділі Робоча область клацніть правою кнопкою миші на StarterPack. Потім виберіть «Вставити з файлу».

Виберіть завантажений файл starterTool.rbxm.

Перевірте свій проект.

Якщо інструмент потрапляє на об’єкт, який можна здобувати, і у гравця достатньо місця в сумці, кількість предметів гравця зростає на 1 у таблиці лідерів. Після збирання предмета він зникає на кілька секунд і стає неможливим для збору на кілька секунд, перш ніж знову з’являється. Це заохочує гравців досліджувати, щоб знайти більше предметів, а не просто натискати той самий предмет.

На цьому етапі додайте сценарій до інструменту. Цей сценарій обробляє те, що відбувається, коли інструмент торкається об’єкта, що збирається.

У StarterPack у розділі StarterTool додайте новий сценарій під назвою ToolScript.

Повний ToolScript

local tool = script.Parent
local toolPart = tool.Handle

local backpack = tool.Parent
local player = backpack.Parent

local playerStats = player:FindFirstChild("leaderstats")
local playerItems = playerStats:FindFirstChild("Items")
local playerSpaces = playerStats:FindFirstChild("Spaces")

local function onTouch(partTouched)
local canHarvest = partTouched:FindFirstChild("CanHarvest")
if canHarvest then
print("Found an item")
if canHarvest.Value == true and playerItems.Value < playerSpaces.Value then
playerItems.Value += 1
canHarvest.Value = false
-- Reset partTouched, the harvested item
partTouched.Transparency = 1
partTouched.CanCollide = false
task.wait(10)
-- Make the harvested item reappear and usable again
canHarvest.Value = true
partTouched.Transparency = 0
partTouched.CanCollide = true
end
end
end
toolPart.Touched:Connect(onTouch)

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Створення меню

Як створити меню в Роблокс Студіо При створенні власної гри в Роблокс дуже часто виникає необхідність створення меню, в якому гравці зможуть переглядати різні розділи, відкривати вкладку з магазином або отримувати якусь інформацію. Зробити його в Роблокс студіо досить просто за допомогою стандартних інструментів та найпростіших скриптів. Заходимо до Roblox Studio. У вкладці Explorer знаходимо StarterGui , натискаємо кнопку " + " і вибираємо Screen Gui Усередині ScreenGui за допомогою кнопки " + " вставляємо TextButton (це буде натиснувши кнопка на яку ви відкриєте меню) Розміщуємо його у будь-якому місці на екрані та редагуємо зовнішній вигляд (шрифт, колір фону, розмір тощо) Всередину ScreenGui вставляємо Frame (це область меню всередині якого можна буде розміщувати інші кнопки, розділи або інформацію) Розміщуємо Frame у будь-якому місці, редагуємо його розмір, колір, прозорість та інші параметри, що впливають на зовнішній вигляд. Усередину Frame вставляємо Tex...

Виживання на Острові (Survival Island)

Ідея гри 'Виживання на Острові' (Survival Island): Гравці потрапляють на безлюдний острів після корабельної аварії. Необхідно збирати ресурси, будувати укриття, добувати їжу та уникати небезпек (наприклад, диких тварин чи стихійних лих). Створення ігрового світу (острова) Створення нового проекту: Відкрий Roblox Studio → натисни Create New → обери Baseplate . Додавання води та землі: Перейдіть у вкладку Terrain Editor → Generate → виставте параметри: Water (вода) – так Islands (острови) – так Mountains – за бажанням Натисніть Generate Редагування острова: Використовуйте Add, Subtract, Paint у Terrain Editor , щоб змінити форму острова. Додавання рослинності: Відкрийте Toolbox → у пошуку введіть Tree, Bush, Grass → розставте по острову. Додавання об’єктів: Поставте дерева, камені, уламки човна тощо. Додавання leaderstats у Roblox Studio Leaderstats – це спеціальна папка в кожного гравця, яка зберігає статистику (голод, ресурси,...