Особняк Чуда (Mansion of Wonder)

У карнавальному атракціоні Mansion of Wonder гравці сідають на атракціон і захищають свій візок від ворогів. Щоб допомогти в бою, кожен володіє магічним бластером. Ви станете художником FX , створюючи спеціальні ефекти, які використовує бластер, як-от магічні удари та вибухи.

Щоб почати свій шлях розробки, було створено шаблон, який містить початковий світ і код. Закінчивши ці основні уроки, ви зможете налаштувати свій досвід як завгодно.
Час відкрити Roblox Studio, а потім натисніть наступне посилання, щоб відкрити шаблон Mansion of Wonder:

Тест і гра

Щоб побачити, як працює карнавальний атракціон, спробуйте його. Під час гри ви будете кататися на візку і розганяти наближаються ворогів. Просто переконайтеся, що жоден ворог не торкнеться атракціону - занадто багато ударів від ворога, і візок вибухне!

Натисніть «Відтворити» , щоб перевірити.

Підійдіть до персонажа під написом Play It і натисніть E , щоб відкрити меню. На цьому екрані натисніть « Приєднатися до гри» .

Під час поїздки ви не можете клацати мишею по частинах Studio. Щоб використовувати мишу, натисніть 1 на клавіатурі.

Коли поїздка почнеться, клацніть лівою кнопкою миші, щоб вистрілити з бластера у ворогів. Слідкуйте за станом візка у верхній частині екрана та спробуйте дістатися до кімнати зі скарбами в кінці.
Або закінчіть раунд, або натисніть 1 , щоб використовувати мишу. Щоб припинити тестування, натисніть кнопку Stop або натисніть Shift + F5 на клавіатурі.

Додавання випромінювачів частинок

Під час тестування ви могли помітити, що магічні вибухи трохи м’які. Білі іскри, які ви зараз бачите, — це лише відправна точка; ви зробите їх набагато холоднішими, змінивши ParticleEmitter.

Пошук вибуху (Finding the Blast)

Шаблон має два настроювані випромінювачі частинок: один для магічного вибуху , який летить у повітрі, а інший для вибуху , коли він вражає ворога. Почніть спочатку з вибуху, а в наступному посібнику ви попрацюєте над вибухом.

Використовуючи елементи керування камерою (інструкції див. нижче), перемістіть камеру, щоб добре побачити магічний вибух — кулю з білими блискітками.
Вам потрібно буде знайти частинки магічного вибуху в Провіднику, щоб працювати з ним. У рядку пошуку Провідника введіть BlastParticles і виберіть знайдений об’єкт.
Зміни до ParticleEmitters вносяться у вікні Properties . Знайдіть його в нижньому правому куті Studio під вікном Explorer.
Якщо ви не бачите вікно «Властивості», перейдіть на вкладку «Вигляд» , а потім натисніть кнопку «Властивості» .

У Властивості знайдіть властивість Колір і двічі клацніть світло-сіре поле праворуч від нього.
У спливаючому вікні виберіть колір і натисніть OK .
Тоді ви отримаєте частинку, схожу на наведений нижче приклад.

Зберегти і опублікувати

Перш ніж переходити до наступного розділу, збережіть проект. Важливо зберегти весь проект, опублікувавши його на Roblox. Публікація просто зберігає ваш проект у вашому обліковому записі Roblox, але ще не робить його загальнодоступним. Бажано публікувати кожні десять хвилин під час роботи або після внесення великих змін.

Виберіть «Файл» (верхній лівий кут Studio) і натисніть « Опублікувати в Roblox», щоб відкрити вікно публікації.
Якщо кнопка «Опублікувати» неактивна, переконайтеся, що ви зупинили тест відтворення.

Введіть назву свого досвіду та додатковий опис.
Коли ви задоволені назвою та описом свого проекту (ви завжди можете повернутися та змінити його), натисніть кнопку «Створити». Після публікації проект можна редагувати з будь-якого комп’ютера, оскільки всі опубліковані проекти підключено до вашого облікового запису.
Наступного разу, коли ви захочете зберегти свою роботу, просто перейдіть до «Файл» → «Опублікувати в Roblox» або скористайтеся гарячою клавішею ( Alt + P ).

Чекпойнт виклику

У вас готова анімація! Відсвяткуйте свої нові навички, отримавши рюкзак художника та значок «Чародій кольору» .

Щоб почати, скопіюйте наведений нижче код .

FXArtist

Натисніть Enter World нижче, щоб відкрити гру Roblox. У грі взаємодійте з Фредді, ігровим персонажем, і натисніть REDEEM CODE . Використовуйте код на цій сторінці, щоб отримати свій товар.

Використання текстур

Все, що створює ParticleEmitter, будь то біла іскра чи вогонь, насправді є картиною. У Roblox Studio ці зображення називаються текстурами , які можуть бути будь-якими двовимірними зображеннями, наприклад символом або навіть тим, що ви намалювали.

Наприклад, зверніть увагу на відео нижче, як одна текстура змінюється та повторюється для створення ефекту.

Зміна текстури Blast

  1. Надано стартовий пакет текстур. Виберіть той , який хочете використовувати для свого вибуху, і скопіюйте номер під його зображенням нижче.

    5860841663
    5857851812
    5857851618
    6711256324
    5833235272
    6772783963
    5833323391
    5857892330
    5857892405
    5857931724
    5857851618
    5860841737
Переконайтеся, що випромінювач вибрано, і у вікні «Властивості» знайдіть властивість «Текстура» .
Якщо ви не можете побачити властивості, показані на малюнку вище, можливо, вам потрібно буде повторно вибрати випромінювач. Для цього в рядку пошуку Провідника введіть BlastParticles, а потім виберіть випромінювач BlastParticles.

Клацніть у рядку «Текстура» , щоб виділити текст. Натисніть Ctrl + V ( ⌘ + V ), щоб вставити раніше скопійований ідентифікатор, а потім натисніть Enter. Ви повинні побачити зміну текстури.

Тоді ви повинні мати частинку, як у прикладі нижче.

Створення вибуху

А тепер вибухи! Ті самі навички, які ви отримали під час створення магічного вибуху, також застосовуються до створення вибуху, наприклад зміни кольору та розміру.
Зміна виглядуПочніть зі зміни основних властивостей вибуху, таких як колір і текстура.

У рядку пошуку Провідника очистіть попередній пошук (якщо він є). Потім введіть ExplosionParticles і натисніть знайдений об’єкт.У вікні властивостей змініть колір вибуху. Подумайте про колір, який буде добре поєднуватися з вибухом, наприклад, схожий або контрастний колір.

Майте на увазі, що ви можете побачити, як виглядає ваш вибух, лише перевіривши свій досвід.

Знайдіть текстуру для свого вибуху з наведених нижче варіантів, а потім скопіюйте номер під нею . Текстура вибуху може бути такою ж або відрізнятися від магічного вибуху.

  1. 5860841663
    5857851812
    5857851618
    6711256324
    5833235272
    6772783963
    5833323391
    5857892330
    5857892405
    5857931724
    5857851618
    5860841737
  2. Знайдіть текстуру та вставте скопійований ідентифікатор номера на попередньому кроці. У прикладі на зображенні використовується текстура зірки.
    Щоб побачити нову кольорову текстуру, натисніть «Відтворити» . Потім перейдіть до розділу Play It і почніть нову гру.

    Наразі вибухи можуть виглядати дещо маленькими, або ви можете внести в них інші зміни. Продовжуйте налаштовувати вигляд вибухів.

    Чекпойнт виклику


    У вас готова анімація! Відзначте свої нові навички, отримавши значок «Жахлива аура та алхімічні витівки» .

    Щоб почати, скопіюйте наведений нижче код .

    ThingsGoBoom

    Натисніть Enter World нижче, щоб відкрити гру Roblox. У грі взаємодійте з Фредді, ігровим персонажем, і натисніть REDEEM CODE . Використовуйте код на цій сторінці, щоб отримати свій товар.

    Enter World

      Останні штрихи

      Зробіть свій вибух унікальнішим, налаштувавши додаткові властивості.

      Розмір і швидкість

      Почніть зі зміни цих двох властивостей, щоб досягти свого бачення.

      У властивостях вибуху змініть розмір на число від 1 до 10 , щоб отримати найкращі результати. Різні текстури частинок можуть працювати краще з різними розмірами.

      Частинки можуть швидко вибухати або виповзати повільно. Щоб поекспериментувати з цією швидкістю, прокрутіть вниз до розділу «Викиди» та знайдіть «Швидкість» . Радимо спробувати число від 10 (повільно) до 100 (швидко).

      Коли закінчите, запустіть проект, щоб перевірити частинку. Вносьте зміни в дизайн, поки він не буде здаватися вам потрібним.

      Додаткові властивості

      Ви експериментували з основними властивостями магічного вибуху та вибуху вашого бластера, але є ще кілька властивостей, щоб персоналізувати вашу роботу. Спробуйте змінити наведені нижче властивості або поекспериментуйте з тим, якого немає в списку.

      Світловепромінювання

        0
        0,5
        1.0

    RotSpeed

    Змушує частинки обертатися з часом. Зверніть увагу, як обертання текстури нижче (прямі лінії) змінюється зі зміною RotSpeed.

    Час життя

    Ця властивість визначає тривалість існування частинок у секундах. Залежно від вашого вибуху, вам може знадобитися коротка тривалість життя (наприклад, 0,5 секунди) для швидкого різкого вибуху або більша кількість (наприклад, 2 секунди) для чогось, що затримується.

    Випадкові числа

    Рандомізаційні властивості можуть зробити частинки менш повторюваними. Ви можете додати рандомізацію до деяких властивостей частинок, таких як Lifetime та Rotation , ввівши мінімальне та максимальне значення.

    Щоб використати випадкову властивість, клацніть маленьку стрілку біля назви властивості. Коли властивість розгорнеться, ви можете ввести мінімальне та максимальне значення.
Використовуючи свої нові знання про вибухи, знайдіть час, щоб також покращити вибухову частинку . Експериментуйте з такими властивостями, як Lifetime. Пам’ятайте, що випромінювач вибуху можна знайти за допомогою пошуку BlastParticles у Провіднику.

Створення бенгальського вогню

Почніть із переходу на веб-сторінкуSparkler SetНа сторінці натисніть кнопку Отримати та дотримуйтесь підказок. Це додасть набір до вашого інвентарю, доступ до якого доступний у панелі інструментів.



У Roblox Studio знайдіть Toolbox . Якщо він не відкритий, перейдіть на вкладку «Перегляд» і натисніть кнопку «Панель інструментів».

У вікні Toolbox клацніть піктограму Inventory .
Переконайтеся, що спадне меню зліва встановлено на Мої моделі . Потім знайдіть і клацніть Набір бенгальських вогнів . Це додасть частини до вашого досвіду.
Створення частинки
Кожен бенгальський вогонь оснащений настроюваним випромінювачем частинок. Виконайте кроки, щоб знайти частинку, змінити її текстуру, а потім створити градієнт кольору.

Виберіть один із готових інструментів. У Провіднику знайдіть виділену частину. Потім натискайте стрілки > , щоб розгорнути, доки не знайдете Attachment і виберіть SparklerParticle .