Запускаємо Роблокс та вибираємо шаблон Line Runner. Відкрилася мапа.
Переходимо в Workspace і створюємо папку, в якій зберігатиметься рівень. Тиснемо на сірий плюсик, і вибираємо Folder (папку). Давайте поставимо їй ім'я «рівень 1». Натискаємо правою кнопкою миші та натискаємо Rename.
Вибираємо одну із платформ. Переходимо в папку MineAndSpikes і виділяємо 3 елементи даного рівня, затиснувши Ctrl. Далі, натискаємо праву кнопку миші, вибираємо Copy (копіювати), натискаємо на рівень і туди тиснемо на Paste into.
Натискаємо на правку та вибираємо режим роботи з об'єктами. Потрібно затиснути Move, щоб перетягнути платформу. Продовжуємо курс Роблоксу для дітей. У цій папці «рівень» створюємо блок Part. І перетягнемо його на платформу. За допомогою Scale розтягнемо блок на всю платформу і збільшимо висоту. Давайте ще змінимо колір. Ви дивіться курси для дітей Roblox, і ви пам'ятаєте, як це зробити? Шукаємо в правому нижньому кутку Properties та Brickcolor. І вибираємо чорний колір.
Що буде, якщо запустити гру?
Ми створили рівень. І якщо запустити гру, то персонаж може рандомно переходити платформи, включаючи створену нами сьогодні. Давайте зробимо ще рівень. Знову переходимо до Workspace та створюємо папку «рівень 2». Курси Roblox Studio показують, що дії запам'ятовуються завдяки послідовності. Можна зберегти проект, вийти та вибрати Flat Terrain. Згадаймо курси Роблокс Студіо, а точніше минулі уроки і створимо кубик за допомогою скрипту.
Переходимо в Workspace і тиснемо плюсик. Вибираємо скрип та переходимо.
Створюємо змінну куб. cube = instance. New ("Part", Workspace).
Давайте змінимо розмір куба. cube. size = vector 3. New (50, 50, 50). Згадуємо курс Роблокс. Ми задаємо нову тривимірну величину по осях x, y, z.
Поміняємо положення кубика. cube. position = vector 3. new (0, 100, 0). Куб зависне у повітрі на висоті 100.
Зробимо так, щоб куб постійно висів у повітрі. cube. anchored = troe
І змінимо колір. cube. brickcolor = brickcolor. random(). Сподіваємося, що вам подобається роблокс, школа Піксель та наші уроки.
Якщо ми запустимо гру, то побачимо, що персонаж стоїть на кубі на висоті 100. Комп'ютер сам вибрав колір блоку. Тиснемо Stope. І знову переходимо у скрипт.
Знайомство із циклом
Якщо розглядати програмування ігор в Roblox Studio, це одна з керуючих конструкцій, призначених для багаторазового повторення наборів певних інструментів. Нескінченний або обмежений цикл — важлива частина мов програмування, і вона потрібна, коли ми говоримо про створення 3d ігор у Roblox. Також бувають цикли з передумовою (доповнення перебуває перед набором інструкцій). Тобто, якщо не виконується умова, комп'ютер не виконує набір інструкцій. Цикл з постумовою (додаток слідує за набором інструкцій). Якщо умови не виконуються, то комп'ютер 1 раз виконує набір інструкцій до умови. Але на практиці це буде зрозуміліше.
Вводимо змінну i = 1000
Прописуємо умову while i > 0 do. Натискаємо пробіл, і відразу створився цикл, що закінчується словом end
Перед кожним проходом циклу буде виконуватися умова i > 0. Якщо воно хибне, цикл завершиться. Якщо умова є істинною, то виконується тіло циклу.
Доповнимо цикл так, щоб скрипт створював кубик, кожну секунду змінює кольори.
У тілі циклу накажемо комп'ютеру змінювати колір на рандом. Скопіюємо команду cube. brickcolor = brickcolor. random(), і вставимо в тіло циклу перед end. Давайте попросимо комп'ютер зачекати на секунду перед виконанням наступної дії. wait (1). Далі заберемо у i одиницю. i = 1-1.
Щоб закінчити цикл достроково, можна використати команду Break. Але це вважається моветоном і не цінується серед програмістів.
Тиснемо Play. І дивимося, що все вірно. Кубик змінює кольори.