Перейти до основного вмісту

Створення меню

Як створити меню в Роблокс Студіо

При створенні власної гри в Роблокс дуже часто виникає необхідність створення меню, в якому гравці зможуть переглядати різні розділи, відкривати вкладку з магазином або отримувати якусь інформацію. Зробити його в Роблокс студіо досить просто за допомогою стандартних інструментів та найпростіших скриптів.

Заходимо до Roblox Studio. У вкладці Explorer знаходимо StarterGui, натискаємо кнопку "+" і вибираємо Screen Gui


Усередині ScreenGui за допомогою кнопки "+" вставляємо TextButton (це буде натиснувши кнопка на яку ви відкриєте меню)

Розміщуємо його у будь-якому місці на екрані та редагуємо зовнішній вигляд (шрифт, колір фону, розмір тощо)
Всередину ScreenGui вставляємо Frame (це область меню всередині якого можна буде розміщувати інші кнопки, розділи або інформацію)
Розміщуємо Frame у будь-якому місці, редагуємо його розмір, колір, прозорість та інші параметри, що впливають на зовнішній вигляд.
Усередину Frame вставляємо TextButton і стилізуємо її на свій смак (це буде кнопка для закриття меню)
Після того як ви додали все необхідне у Frame необхідно зняти галочку з параметра Visible для того, щоб меню було закрито при запуску гри
До TextButton (який відповідає за відкриття меню) прикріплюємо LocalScript у якому прописуємо наступний код:

script.Parent.MouseButton1Click:Connect(function()
script.Parent.Parent.Frame.Visible = true
end)

До TextButton (який знаходиться всередині Frame і відповідає за закриття меню) прикріплюємо LocalScript в якому прописуємо наступний код:

script.Parent.MouseButton1Click:Connect(function()
script.Parent.Parent.Parent.Frame.Visible = false
end)

Перевіряємо роботу меню. Запускаємо симулятор і натискаємо кнопку Menu щоб відкрити меню. натискаємо кнопку закрити меню, щоб закрити меню. Все має працювати. За таким же принципом можна додати інші кнопки, розділи або будь-яку інформацію в меню.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Проект пригодницької гри. Частина 1.

Налаштування таблиці лідерів Щоразу, коли гравця додають до досвіду, його потрібно буде додати до таблиці лідерів разом із кодом для відстеження індивідуальної статистики. У провіднику в розділі ServerScriptService створіть новий сценарій під назвою PlayerSetup. У цьому скрипті видаліть рядок Hello World і напишіть описовий коментар. Повний сценарій PlayerSetup local Players = game:GetService("Players") -- Creates a leaderboard that shows player variables local function onPlayerJoin(player) local leaderstats = Instance.new("Folder") leaderstats.Name = "leaderstats" leaderstats.Parent = player local items = Instance.new("IntValue") items.Name = "Items" items.Value = 0 items.Parent = leaderstats local spaces = Instance.new("IntValue") spaces.Name = "Spaces" spaces.Value = 2 spaces.Parent = leaderstats end -- Run onPlayerJoin when the PlayerAdded event fires Players.PlayerAdded:Connect(onPlay...

Виживання на Острові (Survival Island)

Ідея гри 'Виживання на Острові' (Survival Island): Гравці потрапляють на безлюдний острів після корабельної аварії. Необхідно збирати ресурси, будувати укриття, добувати їжу та уникати небезпек (наприклад, диких тварин чи стихійних лих). Створення ігрового світу (острова) Створення нового проекту: Відкрий Roblox Studio → натисни Create New → обери Baseplate . Додавання води та землі: Перейдіть у вкладку Terrain Editor → Generate → виставте параметри: Water (вода) – так Islands (острови) – так Mountains – за бажанням Натисніть Generate Редагування острова: Використовуйте Add, Subtract, Paint у Terrain Editor , щоб змінити форму острова. Додавання рослинності: Відкрийте Toolbox → у пошуку введіть Tree, Bush, Grass → розставте по острову. Додавання об’єктів: Поставте дерева, камені, уламки човна тощо. Додавання leaderstats у Roblox Studio Leaderstats – це спеціальна папка в кожного гравця, яка зберігає статистику (голод, ресурси,...