Вступ і демонстрація
Пояснення:
-
Що таке меню в іграх Roblox?
-
Приклади меню: пауза, налаштування, інвентар.
-
Компоненти GUI:
ScreenGui
,Frame
,TextButton
,TextLabel
.
Дії:
-
Відкрити Roblox Studio.
-
Створити новий Baseplate проєкт.
-
У StarterGui додати
ScreenGui
, назвати MainMenuGui. -
Всередині
ScreenGui
створитиFrame
— це буде вікно меню. -
Змінити колір, розміри, кут закруглення.
🛠️ Частина 2 (0:20–0:50) — Додавання кнопок
Завдання:
-
У
Frame
додати 3TextButton
:-
"Грати"
-
"Налаштування"
-
"Вийти"
-
-
Налаштувати текст, колір, шрифт і розташування.
-
Додати
UIListLayout
для вертикального вирівнювання кнопок.
Пояснення:
-
Як працюють кнопки у GUI.
-
Подія
.MouseButton1Click
.
💡 Частина 3 (0:50–1:20) — Сценарії для кнопок
1. Ховати/показувати меню за натиском "M"
2. Реакція на натискання кнопки "Грати"
3. Вийти з гри (для тесту тільки)
⚙️ Частина 4 (1:20–1:40) — Додаткові функції
1. Анімація появи меню
2. Показ сторінки налаштувань
-
Створити другий
Frame
— SettingsFrame. -
При кліку на кнопку “Налаштування” ховати
MainFrame
, показуватиSettingsFrame
.
🧪 Частина 5 (1:40–1:50) — Тестування
Перевірка:
-
Чи відкривається меню натисканням "M"?
-
Чи працює кнопка "Грати"?
-
Чи ховається меню?
-
Чи працює кнопка "Налаштування"?
-
Чи працює анімація?
📝 Частина 6 (1:50–2:00) — Підсумок та домашнє завдання
✅ Що ми вивчили:
-
Робота з GUI елементами.
-
Події кнопок.
-
Робота з TweenService.
-
Використання клавіш для керування меню.
📚 Домашнє завдання:
-
Додай нову кнопку "Магазин", що відкриває окреме меню з товарами.
-
Зроби кастомні іконки замість тексту на кнопках (використовуй
ImageButton
). -
Додай кнопку "Музика: Вкл/Викл" і зроби її функціональною.
-
Зроби так, щоб меню закривалося автоматично при натисканні поза межами
Frame
.