Як створити меню в Роблокс Студіо
При створенні власної гри в Роблокс дуже часто виникає необхідність створення меню, в якому гравці зможуть переглядати різні розділи, відкривати вкладку з магазином або отримувати якусь інформацію. Зробити його в Роблокс студіо досить просто за допомогою стандартних інструментів та найпростіших скриптів.
Заходимо до Roblox Studio. У вкладці Explorer знаходимо StarterGui, натискаємо кнопку "+" і вибираємо Screen Gui
Усередині ScreenGui за допомогою кнопки "+" вставляємо TextButton (це буде натиснувши кнопка на яку ви відкриєте меню)

Розміщуємо його у будь-якому місці на екрані та редагуємо зовнішній вигляд (шрифт, колір фону, розмір тощо)

Всередину ScreenGui вставляємо Frame (це область меню всередині якого можна буде розміщувати інші кнопки, розділи або інформацію)

Розміщуємо Frame у будь-якому місці, редагуємо його розмір, колір, прозорість та інші параметри, що впливають на зовнішній вигляд.

Усередину Frame вставляємо TextButton і стилізуємо її на свій смак (це буде кнопка для закриття меню)

Після того як ви додали все необхідне у Frame необхідно зняти галочку з параметра Visible для того, щоб меню було закрито при запуску гри

До TextButton (який відповідає за відкриття меню) прикріплюємо LocalScript у якому прописуємо наступний код:
script.Parent.MouseButton1Click:Connect(function()
script.Parent.Parent.Frame.Visible = true
end)
До TextButton (який знаходиться всередині Frame і відповідає за закриття меню) прикріплюємо LocalScript в якому прописуємо наступний код:
script.Parent.MouseButton1Click:Connect(function()
script.Parent.Parent.Parent.Frame.Visible = false
end)
Перевіряємо роботу меню. Запускаємо симулятор і натискаємо кнопку Menu щоб відкрити меню. натискаємо кнопку закрити меню, щоб закрити меню. Все має працювати. За таким же принципом можна додати інші кнопки, розділи або будь-яку інформацію в меню.
Коментарі
Дописати коментар