Cтворення гри лабіринт

Cтворення гри, де гравець проходить лабіринт, знаходить ключ і відкриває двері до наступного рівня

Покроковий процес:

1. Налаштування проекту

Відкрийте Roblox Studio і створіть новий проект (порожню карту або шаблон).

Встановіть камеру так, щоб зручно працювати з майбутнім лабіринтом.

2. Створення лабіринту

1. Побудова лабіринту:

  • Використовуйте інструмент Part для створення стін.
  • Розташуйте їх у вигляді коридорів.
  • Ви можете змінювати розміри частин у вкладці Model (Scale, Move).

2. Додавання деталей:

  • Додайте підлогу (великий Part).
  • Використовуйте різні кольори чи текстури для стін і підлоги (властивості Material та Color).

3. Створення ключа

  1. У вкладці Model створіть новий Part (назвіть його Key).
  2. Зробіть його невеликим і змініть колір (наприклад, жовтий).
  3. Встановіть його у випадковому місці лабіринту.
  4. Встановіть властивість Anchored на true (щоб ключ не рухався).
  5. Додайте до ключа Script:

Скрипт для ключа:

  1. Натисніть правою кнопкою на ключ → Insert Object → Script.
  2. У скрипт вставте код:

local key = script.Parent local playerWithKey = nil key.Touched:Connect(function(hit) 
local player = game.Players:GetPlayerFromCharacter(hit.Parent) 
if player then playerWithKey = player 
        key:Destroy() -- Прибираємо ключ після збирання 
        print(player.Name .. " знайшов ключ!") 
    end 
end) 

4. Створення дверей

  1. У вкладці Model створіть новий Part (назвіть його Door).
  2. Зробіть його високим і встановіть у кінці лабіринту.
  3. Встановіть властивість Anchored на true.
  4. Скрипт для дверей:

Додайте до дверей Script:

  1. Натисніть правою кнопкою на двері → Insert Object → Script.
  2. У скрипт вставте код:

local door = script.Parent 
door.Touched:Connect(function(hit) 
local player = game.Players:GetPlayerFromCharacter(hit.Parent) 
if player and player:FindFirstChild("leaderstats") then
    if player.leaderstats:FindFirstChild("KeyFound") and player.leaderstats.KeyFound.Value then                     door:Destroy() -- Видаляємо двері, якщо гравець має ключ 
         print(player.Name .. " відкрив двері!") 
    else 
         print("Потрібен ключ, щоб відкрити двері!") 
        end 
    end 
end) 

5. Додавання системи збереження ключа

  1. Вставте Script у ServerScriptService:

  • Натисніть правою кнопкою на ServerScriptService → Insert Object → Script.
  • Код для додавання лічильника ключів:


game.Players.PlayerAdded:Connect(function(player) 
local leaderstats = Instance.new("Folder")
leaderstats.Name = "leaderstats" 
leaderstats.Parent = player 
local keyFound = Instance.new("BoolValue") 
keyFound.Name = "KeyFound" 
keyFound.Value = false keyFound.Parent = leaderstats end) 

Відредагуйте скрипт для ключа, щоб він оновлював статус у лідерборді:

local key = script.Parent 
key.Touched:Connect(function(hit) 
local player = game.Players:GetPlayerFromCharacter(hit.Parent) 
    if player then 
        local stats = player:FindFirstChild("leaderstats") 
        if stats and stats:FindFirstChild("KeyFound") then 
            stats.KeyFound.Value = true 
            key:Destroy() 
            print(player.Name .. " зібрав ключ!") 
        end 
    end 
end) 

7. Перехід на наступний рівень

  1. Створіть нову карту (в окремому місці).
  2. Додайте в кінець лабіринту телепорт:

  • Додайте новий Part (назвіть його Teleport).
  • Додайте до нього Script з кодом:

local teleport = script.Parent 
teleport.Touched:Connect(function(hit) 
local player = game.Players:GetPlayerFromCharacter(hit.Parent) 
if player then 
        player:LoadCharacter() 
        player:MoveTo(Vector3.new(0, 10, 0)) -- Координати нового рівня
    end 
end) 

8. Тестування

  1. Запустіть гру в Roblox Studio (натисніть Play).
  2. Переконайтеся, що:

  • Гравець не може пройти стіни.
  • Ключ зникає після збирання.
  • Двері відкриваються лише після знаходження ключа.
  • Перехід до наступного рівня працює.

9. Розширення

Додайте більше рівнів із складнішими лабіринтами.

Додайте таймер або супротивників.

Додайте звуки та візуальні ефекти.