Збери монети
Створення гри, де гравцеві потрібно зібрати всі монети, щоб відкрити двері до наступного рівня:
1. Створення монет
- Відкрий Roblox Studio і створіть новий проєкт.
- У Explorer -> Workspace створіть
Part
, змініть його форму на круглу (через Properties -> Shape ->Ball
). - Призначте йому колір і розмір, щоб він виглядав як монета.
- Додайте Script у цей
Part
:
- Продублюйте монету та розставте їх по рівню.
2. Відображення кількості монет через GUI
- В StarterGui створіть ScreenGui, всередині додайте TextLabel.
- Додайте LocalScript у TextLabel:
3. Відкриття дверей при збиранні всіх монет
- Створіть двері у вигляді
Part
і додайте до нього Script:
- Змініть значення
requiredCoins
, якщо потрібно більше/менше монет для відкриття дверей.
4. Налаштування підрахунку монет у лідерборді
- У StarterPlayerScripts додайте Script для створення таблиці очок:
5. Створення наступного рівня
- Створіть TeleportPart (звичайний
Part
). - Додайте у нього Script:
- Створіть
Part
із назвою NextLevelSpawn і помістіть його там, де гравець має з’явитися після проходження рівня.
Готово!
Тепер у вас є гра, де гравці збирають монети, відкривають двері та переходять до наступного рівня. Якщо потрібні покращення чи додаткові функції, запитуйте!