Створення кнопки-телепортера
Мета: Розібрати базові функції Lua та взаємодію об'єктів у грі.
Кроки завдання:
- Створити кнопку (Button) і платформу (Platform) у світі.
- Написати скрипт, який телепортує гравця до платформи після натискання кнопки.
Код для прикладу:
Пояснення роботи скрипту
Цей скрипт у Roblox Studio написаний мовою Lua і використовується для створення механіки телепортації гравця при натисканні на об'єкт (кнопку).
Розбір коду:
script.Parent— це об'єкт, до якого прикріплений цей скрипт (у цьому випадку — кнопка).local button— змінна, яка зберігає посилання на кнопку.
workspace.Platform— у Workspace має бути об'єкт із назвоюPlatform..Position— отримує координати цього об'єкта (позицію у 3D-просторі).local destination— зберігає ці координати, куди потрібно телепортувати гравця.
button.ClickDetector— це спеціальний об'єкт ClickDetector, який дозволяє відстежувати кліки мишею по об'єкту. Він має бути всерединіbutton..MouseClick:Connect(function(player)— коли гравець натискає на кнопку, викликається функція, що приймає об'єктplayer.
player.Character— отримує модель персонажа гравця (його аватар).
- Перевіряє, чи у гравця є аватар у грі (іноді
player.Characterможе бутиnil).
character:MoveTo(destination)— переміщує модель персонажа у зазначену точку (destination).
Як працює цей скрипт у грі?
- Гравець натискає на кнопку.
ClickDetectorспрацьовує та викликає функцію.- Функція отримує гравця (
player). - Якщо у гравця є персонаж, його модель переміщається до платформи (
Platform).
Що потрібно, щоб цей скрипт працював у Roblox Studio?
✅ У об'єкта button повинен бути ClickDetector (можна додати в Explorer → Insert Object → ClickDetector).
✅ У workspace має бути об'єкт Platform (зазвичай, це Part).
✅ Скрипт повинен бути вкладений в кнопку (button).
Модифікація: Додавання ефекту телепортації
Якщо замість MoveTo() використати SetPrimaryPartCFrame(), телепортація буде точнішою:
Це особливо корисно, якщо персонаж складається з кількох частин.
.jpg)