Сюжетна історія гри

Коли історія потрібна:

  • Якщо гра має цікаву передісторію, і гравцям важливо зрозуміти, чому вони опинилися в лабіринті.
  • Якщо є персонажі, сюжетні повороти або таємниця, яка мотивує грати далі.
  • Якщо хочеш занурити гравця в атмосферу і зробити світ гри більш глибоким.

Коли історія зайва:

  • Якщо гра динамічна і гравці хочуть одразу почати проходження.
  • Якщо гра більше про змагання або швидке проходження, ніж про сюжет.
  • Якщо сюжет можна передати через оточення, написи на стінах, символіку без окремої сценки.

💡 Альтернативний варіант: Замість вступної історії можна зробити, щоб гравець дізнавався сюжет поступово (наприклад, через записки, підказки або NPC в лабіринті).

Як подати історію гри гравцю перед початком основного проходження лабіринту?

Ось кілька ідей, як це можна зробити:


1. Cinematic Cutscene (Сценка)

  • Використовуй Camera Manipulation для створення кат-сцени.
  • Створи частину мапи, де персонаж виявляється в пастці у вежі.
  • Використай TweenService для плавного руху камери, щоб показати різні деталі локації.
  • Додай текстові підказки через TextLabel або SurfaceGui.
  • Наприклад, камеру можна спрямувати на злого володаря вежі, який каже:
    "Ти ніколи не виберешся звідси!"

2. Intro GUI (Діалогове вікно)

  • Перед стартом гри зроби ScreenGui з текстовим поясненням сюжету.
  • Додай кнопку "Продовжити", щоб гравець міг перегорнути кілька слайдів історії.
  • Можеш зробити діалог між персонажами у стилі Visual Novel (із зображеннями персонажів).

3. NPC з анімацією (Кат-сцена з ботами)

  • Використовуй Humanoid NPC, який через Dialog розповідає сюжет.
  • Додай анімацію ворога чи союзника, який пояснює, що відбувається.
  • Використай ProximityPrompt, щоб гравець активував історію, підійшовши до NPC.

4. Відео або Комікс через ImageLabel

  • Використай ImageLabel для показу серії зображень у стилі коміксу.
  • Або імпортуй коротке відео, якщо маєш Premium (Roblox VideoFrame).
  • Можеш додати ефект старого сувою або анімованих написів.

5. Аудіо-розповідь із Subtitles

  • Додай озвучку або саундтрек для створення атмосфери.
  • Використовуй TextLabel для показу субтитрів синхронно з аудіо.

Реалізація через скрипт (Приклад)

Якщо хочеш зробити простий вступний GUI, ось базовий LocalScript:

local ScreenGui = script.Parent -- Посилання на GUI
local ContinueButton = ScreenGui.ContinueButton -- Кнопка "Продовжити" local StoryText = ScreenGui.StoryLabel -- Текст історії local story = { "Ти прокинувся у таємничій вежі...", "Єдиний вихід – це лабіринт, який ніхто не проходив!", "Ти повинен знайти шлях до свободи!" } local index = 1 ContinueButton.MouseButton1Click:Connect(function() if index <= #story then StoryText.Text = story[index] index = index + 1 else ScreenGui.Enabled = false -- Приховуємо GUI та починаємо гру end end)

📌 Що цей код робить?

  • Показує гравцю серію текстових повідомлень.
  • Кожен клік по кнопці змінює текст.
  • Коли історія закінчується – GUI зникає, і гра починається.