Щоб створити плаваючу платформу з VehicleSeat (наприклад, щось на кшталт літаючого або морського транспорту), потрібно поєднати VehicleSeat з фізикою, яка тримає платформу в повітрі або на воді. Ось покрокова інструкція:
🔧 1. Створення платформи
-
Відкрий Roblox Studio.
-
Створи Part (
Part -> Block
) — це буде основа платформи. -
Задай йому бажані розміри (наприклад, 20x1x20).
-
Увімкни Anchored = false, щоб він міг рухатись.
-
Увімкни CanCollide = true.
🚗 2. Додай VehicleSeat
-
Увійди в
Model
вкладку. -
Створи
VehicleSeat
(Model -> VehicleSeat
) або знайди вExplorer -> Right Click -> Insert Object -> VehicleSeat
. -
Помісти
VehicleSeat
на верхню частину платформи (центровано). -
Увімкни
Anchored = false
,CanCollide = true
.
🧷 3. Об’єднай все в модель
-
Виділи всі частини: платформу, VehicleSeat.
-
Натисни
Ctrl+G
(або правий клік -> Group), щоб створити Model. -
Додай
PrimaryPart
(Platform або VehicleSeat).
🌊 4. Додай "плавання" або "літання"
Тут можна використати BodyPosition
або VectorForce
для підйому:
Варіант 1: BodyPosition (простий)
-
Увійди в платформу (не в VehicleSeat).
-
Правий клік →
Insert Object
→BodyPosition
. -
Налаштуй:
-
Position
— де ти хочеш, щоб вона "висіла". -
MaxForce
=Vector3.new(0, 50000, 0)
— тільки по осі Y. -
D
= 1000 (демпфування),P
= 1000 (сила).
-
-
Це триматиме платформу на певній висоті.
Варіант 2: AlignPosition (сучасніший)
-
Аналогічно, додай
AlignPosition
зAttachment
(краще для плавного руху).
🎮 5. Додай скрипт управління (опціонально)
VehicleSeat
вже має вбудоване управління:
-
W/S — вперед/назад
-
A/D — поворот
Ти можеш додати скрипт для інших налаштувань: