📌 1. Теоретична частина
🧠 Основні поняття:
-
game.Players
— це список усіх гравців на сервері -
Кожен гравець має свого персонажа (
Character
) -
Character
— це модель з усіма частинами тіла -
Humanoid
— об'єкт у моделі гравця, який керує здоров'ям, швидкістю, анімаціями тощо
🔎 Основні об'єкти:
🧪 2. Демонстрація коду
✅ Приклад 1: Платформа, яка збільшує швидкість гравця
📝 Пояснення:
-
hit.Parent
— це об'єкт, який доторкнувся до платформи (зазвичай частина тіла гравця) -
Humanoid
містить властивістьWalkSpeed
(нормальна швидкість = 16) -
Можна також змінити
JumpPower
(звичайне значення ≈ 50),Jump
Height ...
🎮 3. Практика
✏️ Завдання:
-
Створити кольорову платформу
-
Додати в неї скрипт
-
Коли гравець торкається платформи — його швидкість зростає
Рівень 1: Зміна WalkSpeed
Рівень 2: Додати таймер — через 5 секунд швидкість повертається до нормальної
Рівень 3 (бонус): Змінити колір гравця або ефект
🧠 4. Пояснення більш просунутого прикладу
🔁 Зміна швидкості з таймером:
💡 5. Ідеї для розширення:
-
Платформа, яка додає ефект стрибка (
JumpPower, Height
) -
Платформа, яка лікує гравця (
Humanoid.Health
)