Гравець і його взаємодія з об'єктами

📌 1. Теоретична частина

🧠 Основні поняття:

  • game.Players — це список усіх гравців на сервері

  • Кожен гравець має свого персонажа (Character)

  • Character — це модель з усіма частинами тіла

  • Humanoid — об'єкт у моделі гравця, який керує здоров'ям, швидкістю, анімаціями тощо

🔎 Основні об'єкти:

game.Players          -- доступ до всіх гравців game.Players.PlayerAdded     -- подія, коли гравець приєднується player.Character          -- модель гравця player.Character.Humanoid    -- основні властивості гравця

🧪 2. Демонстрація коду

✅ Приклад 1: Платформа, яка збільшує швидкість гравця

-- Скрипт має бути в Part (наприклад, платформа)
local platform = script.Parent platform.Touched:Connect(function(hit) local character = hit.Parent local humanoid = character:FindFirstChild("Humanoid") if humanoid then humanoid.WalkSpeed = 50 -- Змінюємо швидкість ходьби print("Гравцю надано супер швидкість!") end end)

📝 Пояснення:

  • hit.Parent — це об'єкт, який доторкнувся до платформи (зазвичай частина тіла гравця)

  • Humanoid містить властивість WalkSpeed (нормальна швидкість = 16)

  • Можна також змінити JumpPower(звичайне значення ≈ 50), JumpHeight ...


🎮 3. Практика

✏️ Завдання:

  • Створити кольорову платформу

  • Додати в неї скрипт

  • Коли гравець торкається платформи — його швидкість зростає

Рівень 1: Зміна WalkSpeed
Рівень 2: Додати таймер — через 5 секунд швидкість повертається до нормальної
Рівень 3 (бонус): Змінити колір гравця або ефект


🧠 4. Пояснення більш просунутого прикладу

🔁 Зміна швидкості з таймером:

local platform = script.Parent platform.Touched:Connect(function(hit) local character = hit.Parent local humanoid = character:FindFirstChild("Humanoid") if humanoid and humanoid.WalkSpeed == 16 then humanoid.WalkSpeed = 50 wait(5) humanoid.WalkSpeed = 16 end end)

💡 5. Ідеї для розширення:

  • Платформа, яка додає ефект стрибка (JumpPower, Height)

  • Платформа, яка лікує гравця (Humanoid.Health)