
🎨 1. Створення UI елементів (в Explorer):
-
У
StarterGui
створиScreenGui
-
Всередині
ScreenGui
створиFrame
– це буде фон прогрес-бара -
Всередині цього
Frame
створи ще одинFrame
– це буде заповнення прогресу
📌 Назви для зручності:
-
Frame
(фон) —ProgressBarBackground
-
внутрішній
Frame
—ProgressFill
🔧 Налаштуй стилі:
-
У
ProgressBarBackground
задай розміри, наприклад:Size = {0.4, 0}, {0.05, 0}
(тобто 40% ширини екрана, 5% висоти) -
ProgressFill
задайAnchorPoint = (0,0)
іPosition = (0,0)
-
Колір заливки: яскравіший, наприклад, зелений
-
У
ProgressFill
поставSize = {0, 0}, {1, 0}
– ширина буде змінюватися динамічно
🧠 2. Скрипт для зміни прогресу:
Додай LocalScript
в ScreenGui
або в сам прогрес-бар.
🔁 Альтернатива: Прогрес за дією (наприклад, збирання предметів)
Якщо ти хочеш, щоб прогрес заповнювався коли гравець щось збирає — просто обчислюй progress
як:
І оновлюй fill.Size = UDim2.new(progress, 0, 1, 0)
щоразу, коли значення змінюється.
🔄 Додамо :WaitForChild
замість FindFirstChild
, щоб дочекатися появи об’єктів:
✅ Що ми зробили:
-
WaitForChild
гарантує, щоleaderstats
іCollected
точно завантажаться, перш ніж ми до них звернемося. -
collected.Changed:Connect(...)
означає, що прогрес оновлюється автоматично, коли значення змінюється. -
Викликаємо
updateProgress()
один раз спочатку, щоб відразу показати актуальний прогрес.