TweenService
— це сервіс, який дозволяє плавно анімувати зміни властивостей об’єктів (наприклад, позицію, розмір, прозорість, колір тощо). Це дуже корисно для створення візуальних ефектів, UI-анімацій та плавних переходів у грі.
TweenService
— це сервіс, який дозволяє плавно анімувати зміни властивостей об’єктів (наприклад, позицію, розмір, прозорість, колір тощо). Це дуже корисно для створення візуальних ефектів, UI-анімацій та плавних переходів у грі.
TweenService
:TweenService
local TweenService = game:GetService("TweenService")
Наприклад, Part
:
local part = workspace.Part
Це опис, як саме буде виконуватись анімація:
local tweenInfo = TweenInfo.new(
2, -- Час анімації (в секундах)
Enum.EasingStyle.Quad, -- Стиль анімації (наприклад, Quad, Linear, Bounce)
Enum.EasingDirection.Out, -- Напрям (In, Out, InOut)
0, -- Повторення
false, -- Повернення (reverses)
0 -- Затримка перед початком
)
Це таблиця з новими значеннями:
local goal = {
Position = Vector3.new(0, 10, 0),
Transparency = 0.5
}
local tween = TweenService:Create(part, tweenInfo, goal)
tween:Play()
local TweenService = game:GetService("TweenService")
local part = workspace.Part
local tweenInfo = TweenInfo.new(2, Enum.EasingStyle.Bounce, Enum.EasingDirection.Out)
local goal = {
Position = Vector3.new(0, 20, 0),
Transparency = 0.3
}
local tween = TweenService:Create(part, tweenInfo, goal)
tween:Play()
Не всі властивості можна анімувати (наприклад, Anchored
або Name
не підходять).
Tween не зупиняє фізику, тому краще використовувати Anchored = true
, якщо не хочеш, щоб частина падала.
Tween.Completed:Connect(function() ... end)
— дозволяє виконати код після завершення анімації.