Додай Part, при дотику до якого у гравця збільшуватиметься висота стрибка. В Part додай наступний скрипт:
local platform = script.Parent
platform.Touched:Connect(function(hit)
local character = hit.Parent
local humanoid = character:FindFirstChild("Humanoid")
if humanoid then
humanoid.JumpHeight += 100
platform:Destroy()
wait(10)
humanoid.JumpHeight -= 100
end
end)
1. Створення GUI (те саме):
У StarterGui
:
-
Додай
ScreenGui
-
Всередині —
Frame
з назвоюJumpHeightBackground
-
Розмір:
UDim2.new(0, 200, 0, 20)
-
Позиція:
UDim2.new(0.5, -100, 0.85, 0)
-
Колір: сірий
-
-
Всередині нього —
Frame
з назвоюJumpHeightFill
-
Розмір:
UDim2.new(0, 0, 1, 0)
— початкове заповнення -
Колір: зелений
-
2. Додай LocalScript
в JumpHeightBackground
:
🧪 Результат:
-
Прогрес-бар заповнений відповідно до значення
Humanoid.JumpHeight
. -
Якщо ти змінюєш JumpHeight (наприклад, через скрипт), індикатор автоматично оновиться.
❗Порада:
Якщо ти в коді гри змінюєш JumpPower
, а не JumpHeight
, переконайся, що використовуєш Humanoid.UseJumpPower = false
, бо Roblox використовує або JumpPower, або JumpHeight, не обидва.