Додай Part, при дотику до якого у гравця збільшуватиметься висота стрибка. В Part додай наступний скрипт:
local platform = script.Parent
platform.Touched:Connect(function(hit)
local character = hit.Parent
local humanoid = character:FindFirstChild("Humanoid")
if humanoid then
humanoid.JumpHeight += 100
platform:Destroy()
wait(10)
humanoid.JumpHeight -= 100
end
end)
1. Створення GUI (те саме):
У StarterGui:
-
Додай
ScreenGui -
Всередині —
Frameз назвоюJumpHeightBackground-
Розмір:
UDim2.new(0, 200, 0, 20) -
Позиція:
UDim2.new(0.5, -100, 0.85, 0) -
Колір: сірий
-
-
Всередині нього —
Frameз назвоюJumpHeightFill-
Розмір:
UDim2.new(0, 0, 1, 0)— початкове заповнення -
Колір: зелений
-
2. Додай LocalScript в JumpHeightBackground:
🧪 Результат:
-
Прогрес-бар заповнений відповідно до значення
Humanoid.JumpHeight. -
Якщо ти змінюєш JumpHeight (наприклад, через скрипт), індикатор автоматично оновиться.
❗Порада:
Якщо ти в коді гри змінюєш JumpPower, а не JumpHeight, переконайся, що використовуєш Humanoid.UseJumpPower = false, бо Roblox використовує або JumpPower, або JumpHeight, не обидва.